Αρχική Ελλαδα Κεραυνοί Επισκόπων για τον παιδο-βιαστή ιερέα – φρικτά ερωτήματα και για...

Κεραυνοί Επισκόπων για τον παιδο-βιαστή ιερέα – φρικτά ερωτήματα και για άλλους στη Μάνη…

86
0
ΓΙΑΝΝΗ ΝΤΑΣΚΑ
Ο Προκαθήμενος της Ελλαδικής Εκκλησίας, Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος παρενέβη στην φρικωδία που αποακλύπτεται δειλά-δειλά στη Μάνη και αφορά τον βιασμό μιας 12χρονης απο ιερέα, ο οποίος συζούσε με την μητέρα της.

«Δεν υπάρχουν λέξεις που να μπορούν να αποτυπώσουν τον βαθύτατο πόνο μου ως κληρικού, αλλά και την οργή μου ως ανθρώπου για το τερατώδες και φρικαλέο γεγονός της σεξουαλικής κακοποίησης του 12χρονου αγγελουδιού στην Ανατολική Μάνη.”΄δηλωσε ο Αρχιεπίσκοπος και την 28η Οκτωβρίου έγινε γνωστό ότι η Μητρόπολη Γυθείου με ταυτόσημη δήλωση αποτροπιασμού του Μητροπολίτη Χρυσόστομου παραπέμπει στα αρμόδια όργανα της Εκκλησίας για καθαίρεση τον συγκεκριμένο ιερέα.

Ο Αρχιεπίσκοπος έκανε την εξής δήλωση:

“Δεν χωρά στο νου και στην ψυχή μου ότι ένας άνθρωπος ταγμένος στη διακονία του Θεού προσβάλλει και προδίδει τον Θεό, βιαιοπραγώντας σε βάρος των δημιουργημάτων Του.

Θα ευχόμουν όλα αυτά να μην ισχύουν. Η Δικαιοσύνη όμως θα κρίνει.

Το ταχύτερο που αυτή η φρικτή υπόθεση διαλευκανθεί, το καλύτερο.

Όμως τώρα, προσωπικά, δεν μπορώ να σιωπήσω. Ουδείς μπορεί.

Ζητώ ταπεινά συγγνώμη από τον Θεό και προσεύχομαι για το αθώο αγγελούδι».

Στο θέμα αυτό αναφερθήκαμε πρώτοι την περασμένη Τρίτη με το Νίκο Νικολόπουλο στην τηλεοπτική εκπομπή μας στο Eurochannel.
Αναφερθήκαμε όμως με φειδώ γιατί είναι μια ιστορία απίστευτη σε διαστάσεις,αλλά και χωρίς ακόμα να έχουν φωτισθεί όλα τα πρόσωπα στο τραγικό κάδρο.
Αναφερθήκαμε με αφορμή την προφυλάκιση του ιερέα.
Ομως το θέμα είναι πολύ πιο σύνθετο στην περιοχή και κυρίως αφορά στην λειτουργία της Μητρόπολης Γυθείου και σε άλλους ιερείς.
Ο Μητροπολίτης Γυθείου κ.Χρυσόστομος είναι νέος(τοποθετήθηκε πριν ένα χρόνο) και είναι λογικό να μην έχει ακόμα ενημερωθεί για την λειτουργία ,ευρύτερα ,εκκλησιαστικών παραγόντων.
Τα ερωτήματα που πλανώνται εδώ και καιρό είναι σοβαρά και δεν αφορούν μόνο ένα χωριό,αλλά πολλά στην ευρύτερη περιοχή της Μάνης,την οποία επέλεξε ως τελευταία του κατοικία ,μακριά από όλους τους επώνυμους και φίλους,ο Θέμος Αναστασιάδης.
Ορισμένα ερωτήματα:
Πριν ένα χρόνο,Μάϊο του 2018 είχε ενημερωθεί ή όχι τηλεφωνικά η Μητρόπολη Γυθείου για τον βιασμό της 12χρονης και μάλιστα με συμφωνη γνώμη,αν όχι πρωτοβουλία της μητέρας της,η οποία συζούσε με τον ιερέα;
Είναι αλήθεια ή όχι ότι ζήτησαν γραπτή -επώνυμη καταγγελία;
Φυσικά και θα ήταν λογικό να το πράξουν,αλλά όταν είδαν ότι πέρασε μήνας και βάλε και δεν έγινε η καταγγελία έκαναν οι ίδιοι κάποια(οφειλόμενη) ενέργεια;
Γιατί λέγεται και γράφεται ότι η συζυγος του ιερέα έχει πεθάνει,ενώ απλώς χώρισαν,παρά την ύπαρξη 4 παιδιών;
Η Μητρόπολη έμαθε για ποιό λόγο χώρισαν και πως συμπεριφερόταν στη συνέχεια ο ιερέας;
Αμοίβεται κανονικά ο ιερέας και αν ναι κάθε πότε και σε ποιά εκκλησία ιερουργούσε μέχρι την σύλληψη;
Είναι αλήθεια ότι υπάρχει και άλλος ιερέας που κατηγορείται ότι έκλεψε το σκάφος της πρώην συζύγου του και με το σκάφος αυτό μεταφέρθηκαν λαθρομετανάστες στην Ιταλία;
Που βρίσκεται η υπόθεση αυτή σήμερα;
Είναι αλήθεια ότι υπάρχει και τρίτος ιερέας με παρόμοια θέματα διαζυγίων και απόκτησης εξωγάμων παιδιών με αλλοδαπή;
Μήπως η Μητρόπολη αντιμετωπίζει γενικότερο πρόβλημα και όχι ένα μεμονωμένο κρούσμα και ο νέος Μητροπλίτης φοβάται ,λόγω περιοχής ,να ανοίξει φακέλους και θέματα καθώς είναι αδύνατον να μην είναι αυτά γνωστά στις τοπικές κοινωνίες και τοπικές πολιτικές και άλλες ηγεσίες;
Είναι αλήθεια ότι ένας εκ των ιερεών που εμπλέκονται έκανε και κηρύγματα ταπεινοφροσύνης μιλώντας για τάφους-μαυσωλεία δείχνοντας έμμεσα τον (απλό και συνήθη) τάφο του Θέμου;
Το θύμα βρίσκεται στο Χαμόγελο του Παιδιού ,υπό σφοδρή διαμάχη,ενώ  η συνήγορος του ιερέα που κατηγορείται έκανε δηλώσεις με τις οποίες υποστηρίζει την αθωότητα του πελάτη-ιερέα.
Σύμφωνα με πληροφορίες 1-2 ιερείς που βρίσκονται στο επίκεντρο τέτοιων υποθέσεων στη Μάνη προέρχονται απο μια προσωπική δύσκολη ζωή και ως μικρά παιδιά βίωσαν ζωή σε ιδρύματα,υιοθεσίες κλπ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here