Αρχική Αθλητικα Ο Ηθοποιός Αλέξανδρος Νταβρής,έβαλε γκολ και στο ημίχρονο…΄τόσκασε με τη Νύφη!!!

Ο Ηθοποιός Αλέξανδρος Νταβρής,έβαλε γκολ και στο ημίχρονο…΄τόσκασε με τη Νύφη!!!

802
0

ΓΙΑΝΝΗ ΝΤΑΣΚΑ

 Οι “Επώνυμοι” είναι οι αγωγοί μέσω των οποίων περνούν καλά και κακά μηνύματα στο κοινωνικό σύνολο.Αλληλεγγύη,ανθρωπιά,ήθος,ευγενής άμιλλα,άθληση,υγιεινή ζωή και τόσα άλλα.

Ο σύνδεσμος Ελλήνων ηθοποιών μετέχει με την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού στο πρωτάθλημα τύπου για να περνούν με πιο μεγάλη δύναμη και αποτελεσματικότητα αυτά τα μηνύματα.

Για να κινούνται και οι…εξαιρέσεις στα πλαίσια αυτά καθιερώθηκαν σκληρές ποινές στις …εξαιρέσεις όταν παρετρέπονται.π.χ. ο Γιαννάκης.Εφαγε λέει …9 αγωνιστικές!Που ;Στο πρωτάθλημα Τύπου!Για να πληρωθεί το ρηθέν υπό του …Mεγάλου Προφήτου, ιδρυτή της ομάδας που κυριαρχεί από το 1957 και εντεύθαν στο παγκόσμιο(στο ελληνικό δεν δίνει ακόμα μεγάλη προσοχή…) ποδόσφαιρο,την περίφημη Ntaskapress.

Το Πρωτάθλημα Τύπου αγωνίζεται να ξαναβρεί τη θέση του στην κορυφή και υπάρχουν εξελίξεις.

Ο Γιώργος Χελάκης δεν τα βρήκε με τη Λίντς,η οποία συνεχίζει -αναγκαστικά- με τον αποτυχημένο προπονητή Μαρσιέλο Μπιέλσα.Κερδισμένο το πρωτάθλημα τύπου.

Λόγω των έντονων ζυμώσεων για το αν θα φύγει,της σφοδρής αντίθεσης που είχε η Νότιγχαμ του Βαγγέλη Μαρινάκη,αφού η Λίντς θα γίνόταν πανίσχυρη,δεν είχε πνευματική διαύγει για να κοουτσάρει ένα εύκολο ντέρμπι.Ετσι ο ΑΛΦΑ κέρδισε 1-0 και πάει φουλ για νέο πρωτάθλημα!Εχουν λένε Μανδηλάς-Κουρδής το Now Haw και τα σκυλιά δεμένα.

Η μεγάλη ανατροπή έγινε από το ΑΞΙΟΝ.εχανε 3-0 από την πολύ φιλόδοξη φέτος SPORTIME και κατάφερε ο πολύπειρος Χρήστος Μπόνης να γυρίσει το ματς και να κερδίσει 4-3!!!

Η Ntaskapress λόγω της μεγάλης ιστορίας της στο παγκόσμιο ποδόσφαιρο και άρα της εμπειρίας της γύρισε το ματς με την Αυγή που προηγήθηκε και κέρδισε 5-2

Ο ΑΝΤΕΝΝΑ και οι Ατρομιτίστας είχαν συνεννοηθεί να βάλουν και οι δυο ομάδες μαζί 12 γκολ και να μη φάνε κανένα από iefimerida -VERGINA  και τα κατάφεραν.Σας το αφήνουμε γρίφο πόσα έβαλε η κάθε μία,αλλά διαιρείται δια του 2…

Αφήσαμε στο τέλος το ματς Γενική Γραμματεία Αθλητισμού για να επαινέσουμε με άνεση χώρου τον γνωστό ηθοποιό Αλέξανδρο Νταβρή.

Κατά τις πληροφορίες παντρευόταν το βράδυ του Σαββάτου,αλλά το πρωί ήταν κανονικά στο γήπεδο.

Είπε θα φύγει στο ημίχρονο και έτσι δεν επιβεβαιώνονται πληροφορίες ότι η νύφη είχε ντυθεί  Τζούλια Ρόμπερτς στην ταινία “Η νύφη τόσκασε”.

Αρα ο Αλεξ έφυγε προγραμματισμένος και όχι γιατί φοβήθηκε μην χάσει την υπομονή της η νύφη ή μήπως στεναχωρεθεί κάποιος από το αποτέλεσμα του αγώνα και αυτό θα είχε επιπτώσεις στο γάμο…

Προπονούμενος για το βράδυ έβαλε ένα γκολ στη Γραμματεία και… επιφυλάχθηκε για το βράδυ.

Ο τυχερός λοιπόν είναι ο Αλέξανδρος Νταβρής και η τυχερή η συνάδελφός μας δημοσιογράφος Πέπη Τυλιγάδη.

Προφανές είναι ότι  η Γενική Γραμματεία σκασμένη από τη ζήλεια (γιατί μας πήρε το καλύτερο κορίτσι ο Αλεξ)στο β ημίχρονο έβαλε 5 γκολ και νίκησε 7-1.Πάλι 5 γκολ ο Κουτσούμπας!!!

Οπως ήδη παρατηρείτε τα κείμενα δεν …παίζουν ποδόσφαιρο.Το πρωτάθλημα Τύπου είναι εκτόνωση και τα κείμενα προσπαθούν να στρέψουν την προσοχή στην Τέχνη και στην διαυτής πνευματική τόνωση.

Η ημέρα λοιπόν είναι αφιερωμένη στον Αλέξανδρο Νταβρή με τις ευχές μας .

Τον παρουσιάζουμε μέσα απο δικά του λόγια και τις αναφορές  του, στις οποίες κάθε αναγνώστης θα βρεί κάτι ..δίπλα του:

Ο γαμπρός Αλεξ Νταβρής και η νύφη Πέπη Τυλιγάδη …εφορμούν στην ευτυχία και δίνουν μαθήματα σε Ρίτσαρντ Γκηρ και στην Τζούλια Ρόμπερτς

Ο ΓΑΜΠΡΟΣ

(σε παλαιότερη συνέντευξη  στη Μαριαλένα Δογγούρη):

ΜΔ: Πες μας λίγα λόγια για την παράσταση “Tattooland”, που παίζεται στο Αγγέλων Βήμα.

Αλέξανδρος: Η παράσταση παίζεται Δευτέρα και Τρίτη. Το έργο έχει γράψει ο Μηνάς Βιντιάδης και πρόκειται για ένα σύγχρονο έργο, που γράφτηκε με αφορμή το φεστιβάλ “Ελληνικού θεατρικού έργου του 21ου αιώνα”. Πρόκειται για ένα κοινωνικό έργο, που εξελίσσεται μέσα σε ένα τατουατζίδικο. Εκεί βλέπουμε τον Κουκ ( Δημήτρης Αλεξανδρής), έναν τατουατζή, τον οποίο επισκέπτονται διάφοροι άνθρωποι για να κάνουν τατουάζ. Εγώ υποδύομαι έναν πρώην ναρκομανή, ο οποίος είναι ένα χρόνο καθαρός και προσπαθεί να επανενταχτεί στην κοινωνία. Το τατουάζ που θέλει ο ήρωας μου να κάνει είναι η φράση, “Είμαι Ελεύθερος”.

ΜΔ: Αυτή η φράση, “Είμαι Ελεύθερος”, τι συμβολίζει για τον ήρωα που υποδύεσαι;

Αλέξανδρος: Συμβολίζει την προσπάθειά του να κυνηγήσει τα όνειρά του και βασική προϋπόθεση για αυτό αποτελεί το να μείνει μακρυά από τον εθισμό του. Να ελευθερωθεί από τα πάθη του και να ανοίξει τους ορίζοντές του. Επίσης, αυτό το τατουάζ θα αποτελεί μια υπενθύμιση, αν θες, πως κάθε μέρα θα πρέπει να παλεύει για τη ζωή του.

ΜΔ: Άρα, σύμφωνα με το τατουάζ που θέλει να κάνει ο κάθε ήρωας, καταλαβαίνουμε κάποια πράγματα για τον ίδιο;

Αλέξανδρος: Ο καθένας έχει και ένα φόβο, που τον οδηγεί στο τατουάζ. Για παράδειγμα, ένας ήρωας κάνει ένα τατουάζ για ένα στοίχημα που έχασε, αλλά στην ουσία θέλει μια παρέα, θέλει κάπου να μιλήσει. Η επιλογή που κάνουν στα τατουάζ, αντικατοπτρίζει κάποιο χαρακτηριστικό τους, κάποια ανάγκη τους. Όλοι οι ήρωες έχουν ένα μυστικό που ξεδιπλώνεται στο έργο.

 

ΜΔ: Η παράσταση περνάει κοινωνικά μηνύματα;

Αλέξανδρος: Πολλά! Το έργο καταπιάνεται με διάφορα κοινωνικά φαινόμενα, όπως η μοναξιά, τα ναρκωτικά, η απώλεια, ο έρωτας, η αρρώστια και πολλά ακόμα.

ΜΔ: Ποιες είναι οι αντιδράσεις του κοινού;

Αλέξανδρος: Το κοινό στην αρχή γελάει, καθώς η παράσταση ξεκινάει ευχάριστα, και αργότερα νιώθει συγκίνηση. Τους αγγίζει το έργο. Ζητάνε κι άλλο και νομίζω πως είναι καλύτερο να ζητάνε κι άλλο, παρά να κουράζονται. Αισθάνομαι πως το χαίρονται πολύ!

ΜΔ: Από 26 Απριλίου θα σε δούμε στην παράσταση “Ελιγμοί”, στο θέατρο 104. Πες μας λίγα λόγια για αυτή την παράσταση.

Αλέξανδρος: Πρόκειται για ένα σύγχρονο ισπανικό έργο. Βλέπουμε ένα ζευγάρι, η κοπέλα στρατιωτικός, και το αγόρι ηθοποιός. Και στους δυο παρουσιάζεται μια μεγάλη επαγγελματική ευκαιρία. Εγώ παίζω έναν υπολοχαγό, που ετοιμάζει τους στρατιωτικούς για μια άσκηση. Στην ουσία, το έργο μιλάει για το παιχνίδι της εξουσίας και πόσο αυτή διαφθείρει το άτομο. Σαν ρόλος, χρησιμοποιώ την εξουσία που έχω ως ανώτερος, ασκώντας ψυχολογική βία, για να την εκμεταλλευτώ ερωτικά. Παράλληλα, παρακολουθούμε και την ίδια κατάχρηση εξουσίας που ασκείται στον ηθοποιό, σύντροφο της κοπέλας, από τον σκηνοθέτη.

ΜΔ: Πόσο επίκαιρο είναι το έργο;

Αλέξανδρος: Είναι πολύ επίκαιρο, καθώς σε όλες τις εποχές υπάρχει η εξουσία και η δύναμη, η οποία χρησιμοποιείται με τέτοιον τρόπο, ώστε να καταδυναστεύει τους πιο αδύναμους. Η εξουσία, από αρχής κόσμου, διαφθείρει.

ΜΔ: Βρίσκεστε ακόμα στις πρόβες. Σκηνοθετικά που επικεντρώνεστε;

Αλέξανδρος: Ναι, είμαστε ακόμα σε πρόβες. Σκηνοθετικά, ο Θοδωρής Βουρνάς, θέλει να δημιουργήσει εικόνες και καταστάσεις ρεαλιστικές, καθώς πρόκειται και για άκρως ρεαλιστικό κείμενο. Επιχειρεί, ταυτόχρονα, να δημιουργήσει ατμόσφαιρα. Επίσης, το blackbox, στο θέατρο 104 που θα παιχτεί η παράσταση είναι μια ατμοσφαιρική αίθουσα, που βοηθάει ιδιαίτερα σε αυτή την προσέγγιση.

ΜΔ: Τι ήταν αυτό που σε κέντρισε στο κείμενο;

Αλέξανδρος: Με κέντρισε το γεγονός πως αναφέρεται σε αυτήν την κατάχρηση εξουσίας. Μου άρεσε και ο ρόλος του υπολοχαγού, το να δουλέψω δηλαδή σε μια δυναμική της φωνής, που από δυνατά πέφτει σε πιο ήπιους τόνους, πιο επικινδύνους και απειλητικούς τόνους.

ΜΔ: Τι προσδοκάς να πάρει το κοινό από αυτή την παράσταση;

Αλέξανδρος: Αυτό που με ενδιαφέρει, πάντα, από μια παράσταση είναι ο θεατής να ταυτιστεί, έστω και μια στιγμή, με κάτι στο έργο. Με ένα χαραχτήρα, ίσως, ή με μια ατάκα. Να αισθανθεί, πως αυτό που παρακολουθεί τού είναι γνώριμο. Να τον αγγίξει το έργο, έστω και για μια στιγμή, αυτό για εμένα είναι επιτυχία.

ΜΔ: Στην περίοδο που ζούμε, με την οικονομική και κοινωνική κρίση, ποιος θεωρείς ότι είναι ο ρόλος του θεάτρου;

Αλέξανδρος: Το θέατρο, παρ όλη την οικονομική κρίση, κινείται. Ο κόσμος πάει θέατρο. Δίνει από το υστέρημά του για να δει θέατρο. Απόδειξη για αυτό είναι οι πολλές παραστάσεις που υπάρχουν. Το θέατρο πρέπει να σου δώσει τροφή για σκέψη, να σε ψυχαγωγήσει, να σε ταξιδέψει. Το θέατρο είναι από μόνο του πολιτική πράξη.

 

Ο ΓΑΜΠΡΟΣ
(σε βίντεο από κοινωνικού χαρακτήρα εκδήλωση)

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here