Αρχική Ελλαδα Κυρ Εισαγγελέα δείτε (να χαρείτε) ένα δωράκι 10 εκατομ στην ΕΡΓΟΣΕ, γιατί...

Κυρ Εισαγγελέα δείτε (να χαρείτε) ένα δωράκι 10 εκατομ στην ΕΡΓΟΣΕ, γιατί η Επιτροπή Ανταγωνισμού κοιμάαααται!

888
0

 

ΓΙΑΝΝΗ ΝΤΑΣΚΑ

Σσσσττττ!

Ηρθε στη χώρα η κυβέρνηση της κανονικότητας.Αυτής που θα αρχίσει τα έργα στο Ελληνικό σε ενα μήνα απο την άνοδο στην εξουσία γιατί “ο ΣΥΡΙΖΑ καθυστερούσε σκόπιμα σε εγκληματικά ένα έργο που θα δώσει χιλιάδες θέσεις εργασίας και είναι όλα έτοιμα να ξεκινήσει”.

Το 2015 και μέχρι το 2019  η Νέα Δημοκρατία έλεγε σε χοντρές γραμμές ότι ο ΣΥΡΙΖΑ θεωρείται από την Ευρώπη απόβλητο Κόμμα γιατί κυβερνά …αντικανονικά,δεν σέβεται τους θεσμούς και τις ανεξάρτητες αρχές και έχουν δίκιο η Μέρκελ και ο Σόϊμπλε.

Εκανε σημαία αντικανονικότητας,την Επιτροπή Ανταγωνισμού επειδή στη θέση του πρώην αντιπροέδρου του Αρείου Πάγου Κυριτσάκη διορίστηκε η πρώην πρόεδρος του Αρείου Πάγου κ.Θάνου.Και παραμύθιαζε τον κόσμο ότι αυτό είναι αντικανονικό και μόλις γίνει εξουσία η Νέα Δημοκρατία θα αποκαταστήσει την “κανονικότητα”.

Με τέτοια φτηνά κολπάκια ,έδινε τροφή στους Πρετεντέρηδες της εύφορης νεοδημοκρατικής κοιλάδας να κάνουν σημαία την δήλωση του αδωνη γεωργιάδη ότι η Νέα Δημοκρατία μόλις έρθει στην εξουσία θα αφήσει τις κατάπτυστες επενδύσεις του μπάφου που προωθούσε το Μαξίμου δια του Καρανίκα και σε ένα μήνα θα βάλει μπροστά στις μπουλτόζες στο Ελληνικο.

Ελεγε ότι όλα ήταν έτοιμα για τις μπουλντόζες,αλλά ο ΣΥΡΙΖΑ το καθυστερούσε γιατί δεν συμπαθούσε Μέρκελ-Σόϊμπλε-Λάτση που ήταν και είναι κύριος επενδυτής στην Πολιτεία του καλύτερου Καζίνο της Ευρώπης…

Έγιναν αυτά;

Δεν δουλεύουν μπουλντόζες στο Ελληνικό,αν και η Νέα Δημοκρατία βρίσκεται στη μέση της θητείας της.Ο Αδωνης ζήτησε συγνώμη απο τον Καρανίκα και τον κάλεσε να του δείξει το πως θα γίνει η επένδυση του μπάφου,για τον οποίο ενδιαφέρεται ,όλως τυχαίως,μια οικογένεια που κλαέι όταν ο Αδωνης υποφέρει άδικες διώξεις ,όπψς αυτή με τη ΝΟΒΑΡΤΙΣ….

Αν και πέρασαν δυο χρόνια ακόμα είναι υπό έρευνα ο υπουργός πια Αδωνης και μετά απο μια κατάπτυστη νομικά εισηγηση εισαγγελέα για επωνυμία των μαρτύρων υπο προστασία θα αποφασίσει το Συμβούλιο του Αρείου Πάγου αν θα μείνουν (όπως πρέπει)ανώνυμοι…

Στη χώρα ήρθε η κανονικότητα;

Σαν να μην πέρασε μια ημέρα από το 2015 εκεί στα τρένα μοιράζουν δεκάδες εκατομμύρια,όπως τα στραγάλια στα καφενεδάκια με τα ούζα…

Αν λειτουργούσε σωστά επιτροπή Ανταγωνισμού τέτοια κόλπα δεν γίνονται…

Δαιβάστε τι έγραψαν χθες 35 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ για την κυβερνητική αθλιότητα στην Επιτροπή Ανταγωνισμού:

 

 

Θέμα: Παράβαση του Ευρωπαϊκού Δικαίου, λόγω παρέλευσης της προθεσμίας ενσωμάτωσης στην εθνική νομοθεσία της Οδηγίας(ΕΕ) 2019/1 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 11ης Δεκεμβρίου 2018 για την παροχή αρμοδιοτήτων στις αρχές ανταγωνισμού των κρατών μελών, ώστε να επιβάλλουν αποτελεσματικότερα τους κανόνες και να διασφαλίζουν την εύρυθμη λειτουργία της εσωτερικής αγοράς.

Αθήνα, 27 Μαΐου 2021

Στις 4 Φεβρουαρίου 2021 εξέπνευσε η προθεσμία που ορίζεται στο αρθ. 34 παρ. 1 της ανωτέρω Οδηγίας, για την μεταφορά – ενσωμάτωσή της στην εθνική μας νομοθεσία.
Πρόκειται για την Οδηγία, η οποία αφορά στην παροχή αρμοδιοτήτων στις Αρχές Ανταγωνισμού των κρατών μελών ΕΕ, ώστε να επιβάλλουν αποτελεσματικότερα τους κανόνες και να διασφαλίζουν την εύρυθμη λειτουργία της εσωτερικής αγοράς.

Παρότι έχουν περάσει άπρακτοι τρεις μήνες, η εν λόγω Oδηγία όχι μόνο δεν έχει έρθει προς ψήφιση στην Βουλή, αλλά δεν έχει καν τεθεί σε δημόσια διαβούλευση.

Η καθυστέρηση αυτή δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να αποδοθεί στην πανδημία του κορονοϊού. Το Υπουργείο Ανάπτυξης καθόλο αυτό το χρονικό διάστημα έχει καταθέσει προς ψήφιση στη Βουλή αρκετά νομοσχέδια, καθώς και αποσπασματικές – επιλεκτικές τροπολογίες, αλλά και μεμονωμένες διατάξεις, για την Επιτροπή Ανταγωνισμού (ενδεικτικά: Ν. 4753/2020 αρθ. 16 και 17, και Ν. 4782/2021 αρθ. 238) και μάλιστα πρόσφατα σε νομοσχέδιο του Υπουργείου Εσωτερικών.

Είναι χαρακτηριστικό ότι για την τελευταία τροπολογία που αφορά στην επιλογή του προσωπικού της Επιτροπής, υπήρξαν έντονες αντιδράσεις από τα σωματεία εργαζομένων της Επιτροπής Ανταγωνισμού (επιστημονικού προσωπικού & υπαλλήλων). Μάλιστα, για πρώτη φορά στα 27 χρόνια λειτουργίας της Ελληνικής Αρχής Ανταγωνισμού, πραγματοποιήθηκε, τον Απρίλιο 2021 και στάση εργασίας από τους εργαζομένους, ως ένδειξη διαμαρτυρίας.
Στην Οδηγία 2019/1, μεταξύ άλλων, προβλέπεται ρητά για τις Εθνικές Αρχές Ανταγωνισμού ότι οι προϋποθέσεις διορισμού και παύσης των προσώπων, που λαμβάνουν τις αποφάσεις ορίζονται εκ των προτέρων στο εθνικό δίκαιο (αρθ. 4 παρ. 3 και 4 της Οδηγίας και αρθ. 17 του προοιμίου της).

Οδηγία άρθρο 4 παρ3.

«Τα πρόσωπα που λαμβάνουν αποφάσεις ασκώντας τις εξουσίες των άρθρων 10 έως 13 και του άρθρου 16 της παρούσας οδηγίας σε εθνικές διοικητικές αρχές ανταγωνισμού δεν παύονται από τις εν λόγω αρχές για λόγους που συνδέονται με την ορθή εκτέλεση των καθηκόντων τους ή την ορθή άσκηση των εξουσιών τους κατά την εφαρμογή των άρθρων 101 και 102 ΣΛΕΕ, όπως ορίζεται στο άρθρο 5 παράγραφος 2 της παρούσας οδηγίας. Μπορούν να παυθούν μόνον αν δεν πληρούν πλέον τις προϋποθέσεις εκτέλεσης των καθηκόντων ή αν κριθούν ένοχοι σοβαρής παράβασης καθήκοντος βάσει της εθνικής νομοθεσίας. Οι προϋποθέσεις εκτέλεσης των καθηκόντων τους και η έννοια της σοβαρής παράβασης καθήκοντος ορίζονται εκ των προτέρων στην εθνική νομοθεσία, λαμβανομένης υπόψη της ανάγκης διασφάλισης της αποτελεσματικής επιβολής».

Ερωτάται αν η αδικαιολόγητη καθυστέρηση ως προς την μεταφορά στην εθνική νομοθεσία της Οδηγίας 2019/1 εξυπηρετεί συγκεκριμένες σκοπιμότητες. Μπορεί δικαιολογημένα να θεωρηθεί ότι η καθυστέρηση ενσωμάτωσης εντάσσεται στο πλαίσιο της γενικότερης προσπάθειας καθυστέρησης της ενδεχόμενης δικαίωσης των προώρως παυθέντων μελών της Ελληνικής Επιτροπής Ανταγωνισμού, με δεδομένο ότι η βίαιη απόλυσή τους, πολύ πριν από την ολοκλήρωση της νόμιμης θητείας τους πραγματοποιήθηκε με βάση ένα νέο ασυμβίβαστο, το οποίο νομοθετήθηκε με το αρθ. 101 παρ. 7 Ν. 4623/2019 και στο οποίο προσδόθηκε αναδρομικότητα, προβλέποντας ότι καταλαμβάνει και τα εν ενεργεία πρόσωπα (εδ.ε της διάταξης), δηλαδή εφαρμόστηκε διάταξη νόμου, η οποία δεν ίσχυε κατά τον χρόνο του διορισμού τους, αλλά νομοθετήθηκε εκ των υστέρων, κατά τρόπο μη συμβατό με το κείμενο της ως άνω Οδηγίας καθώς και στην πάγια νομολογία του Δικαστηρίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης (η οποία αποτυπώνεται πλήρως στην Οδηγία).

Σημειώνεται τέλος, ότι η συγκεκριμένη διάταξη περί ασυμβιβάστου δεν έχει θεσμοθετηθεί μέχρι σήμερα (δηλ. μετά πάροδο δύο σχεδόν ετών διακυβέρνησης από τη ΝΔ) σε καμία άλλη από τις 25 συνολικά λειτουργούσες στην Ελλάδα Ανεξάρτητες Αρχές.

Ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός

  • Για ποιον λόγο καθυστερεί η μεταφορά στο ελληνικό δίκαιο της Οδηγίας 2019/1;
  • Πότε σκοπεύει η κυβέρνηση να ενσωματώσει την εν λόγω Οδηγία;
  • Για ποιο λόγο το ασυμβίβαστο του άρθρου 101 παρ.7 του Ν.4623/2019, το οποίο προβλέπεται ότι εφαρμόζεται και στα εν ενεργεία μέλη της Επιτροπής Ανταγωνισμού, δεν έχει μέχρι σήμερα (δηλ. Στα δύο χρόνια διακυβέρνησης της Ν.Δ ) θεσμοθετηθεί για καμία άλλη από τις 25 συνολικά λειτουργούσες στην Ελλάδα Ανεξάρτητες Αρχές;

Οι ερωτώντες βουλευτές

Αυγέρη Θεοδώρα (Δώρα)
Αναγνωστοπούλου Αθανασία (Σία)
Χαρίτσης Αλέξης
Αβραμάκης Ελευθέριος
Αλεξιάδης Τρύφων
Αραχωβίτης Σταύρος
Αυλωνίτης Αλέξανδρος – Χρήστος
Βαρδάκης Σωκράτης
Βέττα Καλλιόπη
Γιαννούλης Χρήστος
Γκιόλας Ιωάννης
Ζαχαριάδης Κωνσταντίνος
Ζουράρις Κωνσταντίνος
Ηγουμενίδης Νικόλαος
Καρασαρλίδου Ευφρόσυνη (Φρόσω)
Καφαντάρη Χαρά
Λάππας Σπύρος
Μαμουλάκης Χαράλαμπος (Χάρης)
Μάρκου Κωνσταντίνος
Μεϊκόπουλος Αλέξανδρος
Μουζάλας Ιωάννης
Μπάρκας Κωνσταντίνος
Μωραΐτης Αθανάσιος (Θάνος)
Νοτοπούλου Αικατερίνη (Κατερίνα)
Ξενογιαννακοπούλου Μαρία – Ελίζα (Μαριλίζα)
Πούλου Παναγιού (Γιώτα)
Σαρακιώτης Ιωάννης
Σκουρολιάκος Παναγιώτης (Πάνος)
Σκούφα Ελισσάβετ (Μπέττυ)
Σπίρτζης Χρήστος
Τζούφη Μερόπη
Τριανταφυλλίδης Αλέξανδρος
Φάμελλος Σωκράτης
Φωτίου Θεανώ
Χρηστίδου Ραλλία”

ΤΑ ΤΡΕΝΑ ΠΕΡΝΟΥΝ ΦΟΡΤΩΜΕΝΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ

Για τα τεράστια σκάνδαλα στον ΟΣΕ και στην ΕΡΓΟΣΕ έχουν κάνει ρεπορτάζ .Ο Νίκος Νικολόπουλος έχει καταθέσει σωρεία ερωτήσεων για τα σκάνδαλα αυτα και αυτές ουσιαστικά μένουν αναπάντητες.

Το σκάνδαλο ερευνάται απο τη Δικαιοσύνη.

Όμως δεν έχει στεγνώσει ακόμη το μελάνι δημοσιεύματός μας στις 27 Απριλίου για «Μια (ακόμα) εν πολλαίς αμαρτίαις περιπεσούσα σύμβαση της ΕΡΓΟΣΕ»,  και έπεσε στα χέρια μας η απάντηση της ΕΡΓΟΣΕ ( Εξ3176/21-26.4.2021 ) στην Εθνική Αρχή Διαφάνειας (Ε.Α.Δ.), η οποία, όπως γράφαμε, «μετά από ένα χρόνο απουσίας, επανήλθε επιτέλους και ζητάει από την ΕΡΓΟΣΕ, με την υπ’ αριθμόν πρωτοκόλλου Φ.445/21/11904/13.04.2021 επιστολή της, στοιχεία για την αμαρτωλή σύμβαση 717/2014». Ένα διαχρονικό σκάνδαλο της ΕΡΓΟΣΕ, που ο πρώην βουλευτής και υπουργός Νίκος Νικολόπουλος έφερνε συνεχώς επί μια πενταετία στη Βουλή και αποκάλυπτε όλες τις σκανδαλώδεις πτυχές του, χωρίς όμως να ιδρώνει τ’ αφτί κανενός, ούτε των διοικήσεων της ΕΡΓΟΣΕ, ούτε των αρμοδίων υπουργών, οι οποίοι ή δεν απαντούσαν στις κοινοβουλευτικές παρεμβάσεις του  κ. Νικολόπουλου, είτε του κοινοποιούσαν απλά «απαντήσεις» της ελεγχόμενης ΕΡΓΟΣΕ… Μια απλή αναδρομή στις κοινοβουλευτικές παρεμβάσεις του  κ. Νικολόπουλου και στις απαντήσεις ή μη των ερωτώμενων υπουργών αρκεί , για να καταλάβει κάποιος το μέγεθος του σκανδάλου και τον τρόπο, με τον οποίο μια ομάδα επίορκων με την κάλυψη των εκάστοτε διοικήσεων και των πολιτικών τους προϊσταμένων, έδρασαν και εξακολουθούν να δρουν δυστυχώς υπέρ των ισχυρών συμφερόντων, που κρύβονται πίσω από την αμαρτωλή αυτή σύμβαση, και εις βάρος του δημόσιου συμφέροντος.

 

Ο “επαΐων” του παραπάνω δημοσιεύματός μας, υπόψη του οποίου θέσαμε την απάντηση της ΕΡΓΟΣΕ στην Ε.Α.Δ., σχολιάζει την απάντηση αυτή ως ακολούθως:

 

Η ΕΡΓΟΣΕ, με βαρύγδουπες εκφράσεις περί «ασφάλειας», «πιστοποιητικών», «διαλειτουργικότητας» και αραδιάζοντας πλήθος εγγράφων και ενεργειών της Διευθύνουσας Υπηρεσίας για το «καλό» δήθεν του έργου, προσπαθεί και πάλι να θολώσει τα νερά και να αποπροσανατολίσει την εις βάρος της έρευνα της Ε.Α.Δ., όπως έκανε και στα ερωτήματα του Ελεγκτικού Συνεδρίου(Ε.Σ.) και στον έλεγχο της Επιτροπής Δημοσιονομικού Ελέγχου(Ε.Δ.ΕΛ.) της Γενικής Διεύθυνσης Ελέγχων Συγχρηματοδοτούμενων Προγραμμάτων.

Για αυτό ακριβώς τον λόγο, όπως λέγαμε και στο προηγούμενο δημοσίευμα, η ΕΘΝΙΚΗ ΑΡΧΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ πρέπει να είναι καχύποπτη και να εξετάσει προσεκτικά τις απαντήσεις της ΕΡΓΟΣΕ…. Και όπως η Ε.Δ.ΕΛ., η οποία δεν παραπλανήθηκε από τις δικαιολογίες της ΕΡΓΟΣΕ, να δει την πραγματικότητα και να δρομολογήσει την παραπομπή των ενόχων στη Δικαιοσύνη.

 

Κοντολογής, ως προς τη διαχείριση της  Σύμβαση 717/2014, προκύπτουν τα εξής:

 

Ø  Η ΕΡΓΟΣΕ, κάνει τα στραβά μάτια, και επιτρέπει επί μια 5ετία σε εταιρεία  να μελετάει και να κατασκευάζει έργο εξειδικευμένης σιδηροδρομικής σηματοδότησης, χωρίς την παρουσία ή έγκριση του παρόχου δάνειας εμπειρίας ALSTOM.

Ø  Κάλυπτε τον ανάδοχο στην παραβίαση όλων των αποκλειστικών προθεσμιών με καθαρή υπαιτιότητά του για την παράδοση προς χρήση ολοκληρωμένων τμημάτων γραμμής στον ΟΣΕ.

Ø  Μη τηρώντας τα αναγραφόμενα στη σύμβαση, η Διευθύνουσα Υπηρεσία της ΕΡΓΟΣΕ πέτυχε με τις Εισηγήσεις της στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΡΓΟΣΕ την αποζημίωση του αναδόχου εργασιών, ο οποίος όφειλε να εκτελέσει χωρίς πρόσθετη αμοιβή, όπως ακριβώς αναφέρουν τα συμβατικά τεύχη.

Ø  Η Διευθύνουσα Υπηρεσία και η Επίβλεψη της ΕΡΓΟΣΕ, αποδέχθηκε τους ισχυρισμούς του μέλους της αναδόχου εταιρείας περί μη διαθεσιμότητας δήθεν πιστοποιητικών ασφαλείας και μη ύπαρξης του πιστοποιητικού του προτύπου ΕΝ50129 του εξοπλισμού σηματοδότησης της εξειδικευμένης σε έργα σηματοδότησης εταιρείας Bombardier, προτείνοντας στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΡΓΟΣΕ την αντικατάστασή του με εξοπλισμό της εταιρείας. Δεδομένου όμως, ότι η κατασκευή του εξοπλισμού σηματοδότησης της εξειδικευμένης εταιρείας Bombardier έγινε πριν την εφαρμογή του προτύπου ΕΝ50129, οι «κύριοι» της ΕΡΓΟΣΕ δεν έλαβαν  σκοπίμως υπόψη τους την παράγραφο 3.2 της τεχνικής προδιαγραφής, που αναφέρει, ότι:  «Δεν απαιτείται από τον ανάδοχο, εφόσον οι υφιστάμενες διατάξεις (εξοπλισμού και χώρων) δεν διαθέτουν το σύνολο των αναφερομένων προδιαγραφών να προσαρμόσει τις υφιστάμενες διατάξεις στις προδιαγραφές αυτές.», Δηλαδή, αγνόησαν τα αναφερόμενα στην εν λόγω παράγραφο, που είχαν συμπεριληφθεί στα συμβατικά τεύχη ακριβώς, για να καλύψουν ακριβώς αυτή την περίπτωση, προκειμένου να εξυπηρετήσουν τα συμφέροντα της ιδιωτικής εταιρείας…

Ø  Με την υπογραφή της σύμβασης το 2014 διαπιστώθηκε στο τμήμα Οινόη – Τιθορέα εκτεταμένη κλοπή θυρών στα ερμάρια εξωτερικού χώρου της εξειδικευμένης εταιρείας Bombardier, με τον εξοπλισμό που αυτά περιείχαν να παραμένει άθικτος(!!!). Η Διευθύνουσα Υπηρεσία και η Επίβλεψη, κάνοντας τα στραβά μάτια, δεν έδωσαν ποτέ εντολή στον ανάδοχο να αποκαταστήσει τις θύρες στα ερμάρια αυτά, με αποτέλεσμα ο εξοπλισμός που περιείχαν και ο οποίος έπρεπε να αναταχθεί σύμφωνα με τη σύμβαση και το τιμολόγιο μελέτης, να καταστραφεί εντελώς… Αυτό συνιστά σκόπιμη δολιοφθορά δημόσιας περιουσίας, με τους υπαίτιούς της να παραμένουν μέχρι σήμερα ατιμώρητοι. Όλα όμως γίνονταν βάσει σχεδίου. Αφού τα ερμάρια αυτά καταστράφηκαν με υπαιτιότητα του αναδόχου, οι «κύριοι» της ΕΡΓΟΣΕ πρότειναν και πέτυχαν με ψέματα και ανακρίβειες στο Διοικητικό Συμβούλιο την αντικατάστασή τους με εξοπλισμό της εταιρείας ΤΟΜΗ. Διατηρούσαν δηλαδή στην καρδιά του συστήματος την τεχνολογία Bombardier στους 10 σταθμούς του τμήματος Οινόη – Τιθορέα και συγχρόνως έβαζαν σιγά-σιγά στο παιχνίδι την εταιρεία ΤΟΜΗ, αφού της επέτρεψαν να εγκαταστήσει τον αμφιβόλου ποιότητας εξοπλισμό της προς αντικατάσταση των ερμαρίων αυτών. Στόχος των «κυρίων» της ΕΡΓΟΣΕ ήταν η αντικατάσταση στο μέλλον της καρδιάς του συστήματος σηματοδότησης στους 10 σταθμούς με εξοπλισμό της ιδιωτικής εταιρείας  Τα λεφτά για την αντικατάσταση της καρδιάς του συστήματος σηματοδότησης στους 10 σταθμούς του τμήματος Οινόη – Τιθορέα είναι της τάξης των 10.000.000 €, πέραν των 13.320.240,00€ της συμπληρωματικής σύμβασης. Τα λεφτά ήταν πολλά και το ρίσκο άξιζε για τους «κυρίους» της ΕΡΓΟΣΕ….Τα σχέδιά τους όμως τα χάλασε η Επιτροπή Δημοσιονομικού Ελέγχου με το πρόστιμο των 2.423.816,72 € που τους επέβαλε,  με το οποίο τέθηκε ουσιαστικά εκτός κερδοκσοπικού παιχνιδιού η ιδιωτική εταιρεία… Αμέσως εγκαταλείφθηκε το παράτολμο σχέδιο και οι «κύριοι» της ΕΡΓΟΣΕ, κάνοντας κωλοτούμπα και αναιρώντας τους ίδιους τους εαυτούς τους, δίχως καμία ντροπή, πρότειναν και πέτυχαν στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΡΓΟΣΕ την αντικατάσταση του αμφιβόλου ποιότητας εξοπλισμού της ιδιωτικής εταιρείας (που οι ίδιοι είχαν προτείνει) με πιστοποιημένο εξοπλισμό της εταιρείας ALSTOM(!!!) Η εγκληματική όμως διαχείριση της σύμβασης 717 με την κατασπατάληση δημοσίου χρήματος αποδεικνύεται περίτρανα και από το γεγονός ότι, στην ίδια τιμή τώρα των 13.320.240,00€ της 1ης συμπληρωματικής σύμβασης, η εταιρεία ALSTOMσυμπεριέλαβε και την αλλαγή της καρδιάς του συστήματος σηματοδότησης στους 10 σταθμούς του τμήματος Οινόη – Τιθορέα!!! Και, δεδομένου ότι τα ποσά της 1ης και της 2ης εισήγησης της συμπληρωματικής σύμβασης είναι ολόιδια (13.320.240,00 €, πλέον ΦΠΑ)

 

 

δύο τινά μπορεί να συμβαίνουν : Ή η ALSTOM για τους δικούς της λόγους κάνει «δώρο» στην ΕΡΓΟΣΕ το ηλεκτρονικό σύστημα σηματοδότησης στους 10 σταθμούς του τμήματος Οινόη – Τιθορέα, αξίας περίπου 10.000.000 €, ή τα υλικά της ιδιωτικής εταιρείας  και όλα όσα συμπεριελάμβανε η 1η Εισήγηση της συμπληρωματικής σύμβασης στην προηγούμενη έκδοσή της ήταν σκοπίμως υπερκοστολογημένα για ευνόητους λόγους …. 


Αλλά «φοβού τους Δαναούς και δώρα φέροντες»… Γιατί η ALSTOM, έχοντας, όπως αναφέρουμε παραπάνω, εν τω μεταξύ συγχωνευθεί με την Bombadier, με την κίνησή της αυτή γίνεται κυρίαρχη στο Ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο, αφού πλέον, μετά την εγκατάσταση και στο τμήμα γραμμής Οινόη-Τιθορέα σηματοδότησης τεχνολογίας της, το μεγαλύτερο μέρος του  Ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου θα έχει πλέον εγκατεστημένη σηματοδότηση τεχνολογίας ALSTOM… Και θα είναι εύκολο γι αυτή, αφού τα συμφέροντά της ταυτίζονται πλέον με αυτά της Bombadier, με τον ίδιο τρόπο που έγινε στο τμήμα γραμμής Οινόη-Τιθορέα, να αντικαταστήσει τον εγκατεστημένο εδώ και πολλά χρόνια εξοπλισμό σηματοδότησης τεχνολογίας Bombadier και στα υπόλοιπα τμήματα γραμμής με εξοπλισμό τεχνολογίας ALSTOM, αποκομίζοντας τεράστια κέρδη από την μονοπώληση(Αδωνη της Ανάπτυξης και επιτροπή Ανταγωνισμού το ακούτε;) της τεχνολογίας, έχοντας μάλιστα συμμάχους σ’ αυτό και τους επίορκους της ΕΡΓΟΣΕ, στους οποίους έδωσε σανίδα σωτηρίας την ώρα που τους έπιασαν με τη γίδα στην πλάτη….

Ø  Συνολικά μέχρι σήμερα, με την εγκληματική διαχείριση της ΕΡΓΟΣΕ, η σύμβαση 717, μαζί με τη συμπληρωματική της, το πρόστιμο της Επιτροπής δημοσιονομικού ελέγχου και τις θετικές ζημιές που πληρώθηκαν, εκτοξεύτηκε από τα 41.297.174,41€ στα 59.809.014,11€,δηλαδή αύξηση 46%!!!, επιβαρύνοντας χωρίς λόγο τους Έλληνες φορολογούμενους και το Ελληνικό Δημόσιο.

Ø  Αλλά, εκτός από τα παραπάνω, το μεγαλύτερο έγκλημα που διαπράχθηκε από την ΕΡΓΟΣΕ είναι, ότι η τεράστια καθυστέρηση στην αποπεράτωση της σύμβασης αυτής, που ήδη έχει φτάσει σχεδόν τα πέντε(5) χρόνια, έχει σαν άμεση συνέπεια τη μη λειτουργία της σηματοδότησης σε μεγάλα τμήματα του άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη και την αδυναμία αποπεράτωσης και λειτουργίας του συστήματος ETCS. Έτσι, υπάρχει έλλειμμα ασφαλείας στην κυκλοφορία των τρένων και συμβαίνουν δυστυχήματα, όπως αυτό που έγινε στο Άδενδρο το 2017,  το οποίο στοίχισε τη ζωή σε τρεις (3) ανθρώπους.

 

Αυτά οι «κύριοι» της  Εξουσίας ιεραρχικά από πάνω,ως κάτω προσπαθούν να το αποκρύψουν με νύχια και με δόντια από την ΕΘΝΙΚΗ ΑΡΧΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ, θολώνοντας τα νερά με την μακροσκελή και παραπλανητική απάντησή τους. Αλλά μια απλή ανάγνωση των Κοινοβουλευτικών παρεμβάσεων του κ. Νικολόπουλου και των απαντήσεων της ΕΡΓΟΣΕ σε αυτές, όπως και των υπηρεσιακών εγγράφων της ΕΡΓΟΣΕ για τη σύμβαση αυτή, αρκεί για να γίνουν αντιληπτά όλα όσα παραθέτουμε παραπάνω. Ελπίζουμε και ευχόμαστε όλα αυτά να ερευνηθούν από την ΕΘΝΙΚΗ ΑΡΧΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ, ώστε να αποδοθούν επιτέλους οι ευθύνες σε όσους συμμετείχαν στην εγκληματική διαχείριση της σύμβασης 717, με την κατασπατάληση και καταλήστευση δημοσίου χρήματος.

 

Όπως πληροφορηθήκαμε λίγο πριν ολοκληρώσουμε το δημοσίευμά μας, εκεί στην ΕΡΓΟΣΕ δεν ιδρώνει τ’ αφτί τους και δεν φοβούνται ούτε την Εθνική Αρχή Διαφάνειας, ούτε τη Δικαιοσύνη, αφού προχώρησαν την Παρασκευή 21 Μαΐου στην υπογραφή της την 1ης Συμπληρωματικής Σύμβασης ( 13.320.240,00 € χωρίς Φ.Π.Α.) της αμαρτωλής σύμβασης 717/2014… Τα λεφτά είναι πολλά και οι ενδιαφερόμενοι πολύ ισχυροί…

Μήπως αληθεύουν οι φημες ότι προσπαθούν να κάνουν παρέμβαση και στην Εθνική Αρχή Διαφάνειας,κάτι σαν αυτή την παρέμβαση που επιχειρήθηκε με έναν εκ των ευρωπαίων Εισαγγελέων, ο οποίος χειρίζεται μια πολύ-πολύ σοβαρή υπόθεση;

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here