Αρχική Ελλαδα Αποκάλυψη:Η παραπομπή Σάλλα στο Κακουργιοδικείο,τα θαλασσοδάνεια των κομμάτων,ο Βαξεβάνης και ο Πρετεντέρης

Αποκάλυψη:Η παραπομπή Σάλλα στο Κακουργιοδικείο,τα θαλασσοδάνεια των κομμάτων,ο Βαξεβάνης και ο Πρετεντέρης

955
0

 

 

ΓΙΑΝΝΗ  ΝΤΑΣΚΑ

Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ έγραφε προ ημερών ότι υπάρχει μπρα ντε φερ(κόντρα δηλαδή)της ελληνικής κυβέρνησης με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για το πως θα γίνει η διαχείριση των τεραστίων ποσών που θα διοχετευθούν απο την Ενωση (και)στην Ελλάδα.

Εγραφε ότι η Ελληνική Κυβέρνηση θέλει να διοχετευθούν αυτά σε ιδιωτικές επιχειρήσεις ,μέσω δανείων που θα δώσουν με τα χρήματα αυτά οι ελληνικές Τράπεζες και οτι η ευρωπαίκή Επιτροπή θέλει για λόγους διαφάνειας να διοχτευθούν μέσω ευρωπαϊκών δομών,ώστε να ελέγχεται η διαφανής διαχείριση και σε καμία περίπτωση μέσω των αμαρτωλών ελληνικών τραπεζών.

Πριν αλέκτορα φωνήσαι η Ελληνική Δικαιοσύνη έρχεται να επιβεβαιώσει τους φόβους των ευρωπαίων και τη στόχευση της κυβέρνησης να κάνει νέο “πάρτι”μέσω των χρεοκοπημένων απο θαλασσοδάνεια ελληνικών τραπεζών.

Ο Κώστας Βαξεβάνης αποκαλύπτει βούλευμα -σοκ για την κρατικοποιημένη λόγω χρεών Τράπεζα Πειραιώς.

Το θέμα είναι εξαιρετικά σοβαρό γιατί η Πειραιώς έχει πάρει απο την Αγροτική τα δάνεια των Κομμάτων και η Ελληνική Κυβέρνηση προτιμά να πέσει απο την εξουσία,να αλλάξει το Σύνταγμα,να αλλάξει πολίτες,να φύγει απο την Ευρωπαϊκή Ενωση παρά να αφήσει να προχωρήσουν δίκες για τα δάνεια των κομμάτων,μέρος των οποίων κατέληξε με αδιαφανείς διαδικασίας ακόμα και σε φιλενάδες που απέκτησαν ακίνητα με χορηγούς κομματικά στελέχη.

Οι δυο κύριοι ταμίες των Κομμάτων πάντως δεν είναι στη ζωή να επιβεβαιώσουν η να διαψεύσουν αν κουβαλούσαν τέτοια χρήματα και που ακριβώς…

Η αποκάλυψη του Κώστα Βαξεβάνη μέχρι τώρα δεν “φιλοξενείται στα μεγάλα ηλεκτρονικά ΜΜΕ.Προφανής ο λόγος,αφού είναι πνιγμένα στις διαφημίσεις απο τις χρεοκοπημένες ελληνικές “συστημικές” τράπεζες.

Μάλιστα ένας απο δαύτους διαφήμιζε ειδικά την Πειραιώς για το πόσο ασφαλές είναι το ΑΤΜ σε σχέση με τις άλλες.Λεξούλα για την προέλευση των χρημάτων σε αυτά τα ΑΤΜ,δηλαδή απο τις αιματηρές περικοπές στους Ελληνες για να κρατικοποιηθούν…

Μέχρι τώρα η πλειονότητα των δικαστών αντιστέκεται και χαρακτηρίζει αντισυνταγματικούς τους ιδιώνυμους νόμους που ψηφίζει η Κυβέρνηση για να απαλλάξει τους Τραπεζίτες και τους οδηγεί σε δίκες.

Στην αντίπερα όχθη δημοσιογράφοι όπως ο Πρετεντέρης επιτίθενται με μανία στον Βαξεβάνη μέσω εκπομπών.

Σε μία απο αυτές τις επιθέσεις ο Βαξεβάνης απάντησε με εξώδικο και αγωγή στον Πρετεντέρη ,ο οποίος διάβασε,λέει,μήνυμα ακροάτριας που κατηγορούσε τον Βαξεβάνη ότι έβγαλε εφημερίδα με λεφτά απο βοσκοτόπια του Καλογρίτσα.

Διαβάστε πρώτα την αποκάλυψή του για την παραπομπή Σάλλα και ΣΙΑ για κακουργήματα και στη συνέχεια μέρος της συντριπτικής απάντησής του προς τον Πρετεντέρη:

Περί Σάλλα και ΣΙΑ:

O Kώστας Βαξεβάνης αποκαλύπτει επίσης ότι ο Μιχ Σάλλας,ο Θ.Πανταλάκης και άλλα 20 στελέχη της Τράπεζας Πειραιώς παραπέμπονται στο Κακουργιοδικείο για παράνομα παιχνίδια με αγοραπωλησίες ακινήτων απο την Τράπεζα και εταιρείας συμφερόντων της οικογένειας Σάλλα.

Πάνω:Ακης και Σάλλας την εποχή του …σοσιαλισμού!

Γράφει  -μεταξύ άλλων-ο Κώστας Βαξεβάνης στο  documentonews:

“…Σύμφωνα με το παραπεμπτικό βούλευμα ο Μιχάλης Σάλλας , επι παντοκρατορίας του στην τράπεζα Πειραιώς , την χρησιμοποίησε για να κάνει ένα ασύλληπτο “παιχνίδι” με αγοραπωλησίες ακινήτων μέσω εταιρειών συμφερόντων του ίδιου και μελών της οικογένειας τους, ζημιώνοντας έτσι την Πειραιώς με περισσότερα από έξι εκατομμύρια ευρώ.

Στο απίστευτο “αλισβερίσι” εμπλέκονται – κατά το βούλευμα- και τότε στενοί συνεργάτες του στην Πειραιώς, όπως ήταν ο Θ.Πανταλάκης,αλλά και παρένθετα πρόσωπα που εμφανίζονταν να αγοράζουν το 2006 “κοψοχρονιά” τα επίμαχα ακίνητα (καταστήματα) από τις εταιρείες συμφερόντων οικογένειας Σάλλα , με δάνεια που τους είχε χορηγήσει γι αυτόν τον σκοπό η Τράπεζα, και μέσα σε ελάχιστο χρόνο να τα πουλάνε στην ίδια την Τράπεζα σε τιμή πολύ μεγαλύτερη από την πραγματική τους αξία.

Τα επίμαχα δάνεια εξοφλούνταν δηλαδή πάλι με χρήματα της …Πειραιώς , και συγκεκριμένα με μέρος των χρημάτων που έπαιρνε ο παρένθετος από την πώληση του ακινήτου στην ίδια την Πειραιώς…

Όπως επισημαίνεται στο βούλευμα και με βάσει της εκθέσεις έξι πραγματογνωμόνων, «μεθοδεύτηκε η μεταβίβαση των ακινήτων στα παρένθετα φυσικά πρόσωπα και ακολούθως στην τράπεζα, με τίμημα που υπερέβαινε κατά πολύ την πραγματική αξία των ακινήτων».

Μάλιστα αυτό γινόταν «προκειμένου να επιτευχθεί η εξόφληση και του αλήκτου κεφαλαίου των δανείων που είχαν λάβει οι πωλήτριες εταιρείες συμφερόντων Μιχάλη Σάλλα και της οικογένειάς του, από την Πειραιώς για την αγορά των ιδίων αυτών ακινήτων το έτος 2003, αφετέρου να απομείνει το υπόλοιπο μέρος του τιμήματος και να διατεθεί περαιτέρω». Όλα αυτά είχαν ως αποτέλεσμα η Τράπεζα να ζημιωθεί κατά εκατομμύρια ευρώ.

Βέβαιη και συγκεκριμένη η ζημία

«…Η ζημία που προκλήθηκε στην Τράπεζα είναι βέβαιη και συγκεκριμένη συνιστάμενη στη διαφορά της εμπορικής – πραγματικής αξίας των ακινήτων κατά το χρόνο κτήσης τους και στο υπερβάλλον τίμημα που κατεβλήθη…»

Εντυπωσιακά είναι και όσα αναφέρονται στο βούλευμα για το θέμα της ζημίας της Τράπεζας. Συγκεκριμένα όπως επισημαίνεται «ουδέποτε υπήρξε στη δικογραφία έγγραφο από την τράπεζα νομίμως εκπροσωπούμενη από το Διοικητικό της Συμβούλιο που να αναφέρεται ότι δεν έχει επέλθει ζημία από τις ενέργειες των κατηγορουμένων, τα έγγραφα δε της δικογραφίας που κάνουν λόγο για έλλειψη ζημίας και επικαλούνται οι κατηγορούμενοι, έχουν εκδοθεί από μεμονωμένα όργανα αναρμόδια να προβούν σε δήλωση, δεσμευτική για το νομικό πρόσωπο και αξιολογούνται στο πλαίσιο της προβολής των εκάστοτε ισχυρισμών τους».

Επίσης όπως επισημαίνεται σε όλες τις εκθέσεις των διορισθέντων πραγματογνωμόνων, οι αξίες έχουν προσδιορισθεί κατά πολύ μικρότερες από το τίμημα που κατέβαλε η τράπεζα, αν και έχει ληφθεί υπόψη και το επενδυτικό ενδιαφέρον της τράπεζας.

Πανταλάκης καρφώνει Σάλλα

Εντυπωσιακά είναι και τα όσα αναφέρει το υπ αριθμόν /2021 βούλευμα του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών Αθηνών, για τον το Θεόδωρο Πανταλάκη. Σύμφωνα με το παραπεμπτικό βούλευμα, ο Θεόδωρος Πανταλάκης ισχυρίστηκε πως δεν γνώριζε ότι τα ακίνητα προέρχονταν από εταιρείες συμφερόντων Σάλλα, κατηγορώντας τον ουσιαστικά «ότι δεν τήρησε την υποχρέωση ενημέρωσης του Ν. 2190/1920 και δεν αποκάλυψε έγκαιρα και με επάρκεια τα ίδια συμφέροντά του από τις επικείμενες συναλλαγές της τράπεζας». Ωστόσο, όπως επισημαίνεται «.. ο ισχυρισμός περί άγνοιας δεν ευσταθεί και δεν μπορεί να γίνει δεκτός, ενόψει του ότι οι ανωτέρω πωλήτριες εταιρείες ήταν από το 2003 γνωστές στην Τράπεζα Πειραιώς, εφόσον ήδη από το έτος 2003 είχαν δανειοδοτηθεί για την αγορά των ιδίων ακινήτων…».

Οι επίμαχες αγοραπωλησίες

Οι επίμαχες αγοραπωλησίες έχουν ως εξής:

Η αγορά ακινήτου (καταστήματος), επί των οδών Κωνσταντινουπόλεως 26 Γρηγορίου Λαμπράκη, στη Σταυρούπολη Θεσ/νίκης, από την εταιρία «ΩΚΥΘΟΗ Α.Ε.», ακινήτου (καταστήματος), επί της Λεωφ. Γρ. Λαμπράκη 142 & Δημητρακοπούλου, στον Κορυδαλλό, από την εταιρία «ΑΛΚΜΑΩΝ Α.Ε.», ακινήτου (καταστήματος) , επί των οδών Πατησίων 70 & Κότσικα (πρώην Ρηνείας), στην Αθήνα, από την εταιρία «ΕΡΕΧΘΕΑΣ Α.Ε. », ακινήτου (καταστήματος) ,επί των οδών Μιχαλακοπούλου 157 και Έβρου 106, στην Αθήνα, από την εταιρία «MGS REAL ESTATE Α.Ε. », ακινήτου (καταστήματος) , επί των οδών Ιπποκράτους 80 &Μεθώνης 4, στην Αθήνα, από την εταιρία «ΑΓΑΛΛΩΝ Α.Ε.». Υπενθυμίζεται ότι τις διώξεις κατά των Μιχάλη Σάλλα, Θεόδωρου Πανταλάκη και των άλλων εμπλεκόμενων προσώπων είχε παραγγείλει ο τότε οικονομικός εισαγγελέας ,Παναγιώτης Αθανασίου και την είχε αποκαλύψει το documentonews.gr.

Ο κιμάς και ο Πρετεντέρης

Ο Κώστας Βαξεβάνης με εξώδικό του ζητεί απο τον Γ.Πρετεντέρη να κάνει την εξής δήλωση στην ραδιοεκπομπή:

:

«Ζητώ συγνώμη από τον δημοσιογράφο, κ. Κώστα Βαξεβάνη, τον οποίο συκοφάντησα στην ραδιοφωνική εκπομπή μου στον ραδιοφωνικό σταθμό Θέμα 104,6 της 28ης-01-2021. Ο κ. Βαξεβάνης μας απέστειλε την από 28-01-2021 εξώδικη δήλωσή του, την οποία τόσο εγώ όσο και η ιδιοκτησία του σταθμού υιοθετούμε πλήρως, με την οποία διαμαρτύρεται δικαιολογημένα για την συκοφαντική επίθεση που υπέστη εκ μέρους μου. Συγκεκριμένα, είναι αλήθεια ότι ουδέποτε ο κ. Βαξεβάνης χρηματοδοτήθηκε από τον Καλογρίτσα με 3 εκατομμύρια ευρώ, για να λειτουργήσει την εφημερίδα Documento, πράγμα το οποίο γνώριζα, αλλά, παρόλα αυτά, επέλεξα συνειδητά να παραποιήσω την αλήθεια και την πραγματικότητα, προκειμένου να τον πλήξω σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο. Του ζητώ συγνώμη ειλικρινά, για την συκοφαντία εναντίον του, αλλά και την συνειδητή εξύβριση και υποτίμησή του ως δημοσιογράφου, και δεσμεύομαι ότι δεν θα επαναλάβω στο μέλλον παρόμοια συκοφαντική και εξυβριστική επίθεση εναντίον του».

 

Στην εξώδικη δήλωσή του προς τον Πρετεντέρη ο Κώστας Βαξεβάνης αναφέρει μεταξύ άλλων:

“… Το σχόλιό σας κυριε Πρετεντέρη επί του «μηνύματος Αντιγόνη» είναι

«Έλα ρε φαγώθηκες με τον Βαξεβάνη. Είναι μπατίρης ρε ο Βαξεβάνης. Τρία εκατομμύρια του δώσανε για να βγάλει την εφημερίδα. Τα έφαγε τα τρία εκατομμύρια. Τι νομίζετε ότι του έχει μείνει; Πήρε 3 εκατομμύρια από τον Καλογρίτσα μέσω του Παππά, μέσω όλων αυτών εκεί πέρα. Τελειώνουν τα λεφτά. Έτσι είναι».

Επιμένετε πως έτσι είναι, ότι έφαγα, δηλαδή, τρία εκατομμύρια, τα οποία, μάλιστα, έδωσε ο Παππάς στον Καλογρίτσα, για να τα φάω εγώ. Για να δημιουργήσετε δε το προφίλ του απατεώνα-καταχραστή, με εμφανίζετε απαξιωτικά ως «μπατίρη», ως άτομο που δεν έχει τη δυνατότητα να έχει επιχειρηματική δραστηριότητα. Έτσι ένας δημοσιογράφος με ιστορία 32 χρόνων, δύο διεθνή βραβεία και αρθρογράφος κατά καιρούς εφημερίδων, όπως οι New York Times, o Guardian και άλλα διεθνή έντυπα κύρους, παρουσιάζεται ως κάποιος που αδικαιολόγητα έχει δραστηριότητες, καθότι «μπατίρης». Κύριε Πρετεντέρη, δεν ξέρω από πού γνωρίζετε τα εισοδήματά μου και διαβεβαιώνετε το κοινό σας για την οικονομική μου κατάσταση, αλλά είναι εύκολο να ελεγχθούν μια που εγώ δεν έχω καταθέσεις σε Ελβετικές Τράπεζες.

Για να προχωρήσουμε όμως στην ουσία των συκοφαντιών που συνειδητά εξακοντίζετε, με δόλο και μοναδικό σκοπό να με πλήξετε. Και λέω συνειδητά, γιατί για όσα λέτε ή αφήνετε να εννοούνται, γνωρίζετε πολύ καλά ποια είναι η αλήθεια, γιατί:

1. Έχω αναφερθεί επανειλημμένως σε όσα αφορούν εμένα, τον Καλογρίτσα και τα λεγόμενα «τρία εκατομμύρια», με αλλεπάλληλα δημοσιεύματά μου και δημόσιες τοποθετήσεις μου.

2. Για την υπόθεση αυτή, η εφημερίδα της οποίας είσαστε αρθρογράφος, ΤΑ ΝΕΑ, έχει δημοσιεύσει την αλήθεια μετά από άρθρο συντάκτη τους, προκειμένου να με αποκαταστήσει.

3. Το βασικότερο, όμως, είναι πως, την πλήρη αλήθεια για την υπόθεση, έχει γράψει η εφημερίδα ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ, η οποία είναι μέτοχος του ραδιοσταθμού, στον οποίο είπατε όσα συκοφαντικά είπατε, στις 12 Ιουλίου του 2020. Τα στοιχεία που δημοσίευσε το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ και τα οποία επιβεβαιώνονται πλέον από τα επίσημα έγγραφα του ΓΕΜΗ, αποκαλύπτουν, πως ο Ιωάννης Καλογρίτσας ήταν μοναδικός μέτοχος της εταιρείας που εξέδιδε το Documento και πως τα τρία εκατομμύρια που προέρχονταν από την εταιρεία CCC, δεν μπήκαν καν στην έκδοση της εφημερίδας, αλλά πήγαν στην «τσέπη» του Καλογρίτσα ως «μείωση μετοχικού κεφαλαίου».

Συγκεκριμένα και διεξοδικά λοιπόν γνωρίζετε πως:

Το Νοέμβριο του 2016, εκδόθηκε η εφημερίδα Documento από την εταιρεία Ιωάννης Βλαδίμηρος Καλογρίτσας. Μοναδικός μέτοχος αυτής της εταιρείας ήταν ο Ιωάννης Καλογρίτσας. Εγώ υπήρξα διευθυντής της εφημερίδας και δεν είχα καμία σχέση με την εταιρεία και τον εκδότη της. Τον Ιανουάριο του 2017, ο κύριος Καλογρίτσας ζήτησε να λύσουμε την συνεργασία μας και να κλείσει η εφημερίδα, γιατί ως διευθυντής δεν δεχόμουν τις παρεμβάσεις του (γνωρίζω πως αυτό είναι λίγο παράξενο και ασυνήθιστο για εσάς, αλλά προφανώς έτσι είναι) και δεν ευθυγραμμιζόμουν με μη δημοσιογραφική ατζέντα. Έτσι στις 5 Μαρτίου, το Documento, που αποτελούσε σήμα κατοχυρωμένο σε εμένα, εκδόθηκε πλέον από εταιρεία που δημιουργήθηκε γι’ αυτό τον σκοπό, την Documento Media.

H εταιρεία Ιωάννης Καλογρίτσας, είχε πάρει μέρος στον διαγωνισμό για τις τηλεοπτικές άδειες πολύ πριν εκδώσει το Documento, και στις 29 Σεπτεμβρίου 2016 κηρύχθηκε έκπτωτη, γιατί δεν κατέβαλε το τίμημα που προέβλεπε ο νόμος. Το ποσό μάλιστα των 3 εκατομμυρίων που είχε προκαταβάλει για να πάρει μέρος στο διαγωνισμό, κρίθηκε μη επιστρεπτέο από το Ελληνικό Δημόσιο. Στις 13 Ιανουαρίου του 2017 το ΣτΕ, στο οποίο είχε προσφύγει η εταιρεία του Καλογρίτσα, με την απόφαση 95/2017 έκρινε πως πρέπει να του επιστραφεί η προκαταβολή που είχε δεσμευτεί από το Ελληνικό Δημόσιο. Όπως αποκάλυψε το Πρώτο Θέμα, μερικές μέρες μετά, στις 19 Ιανουαρίου του 2017, ο μοναδικός εταίρος της εταιρείας (την οποία είχε μετονομάσει σε MEDIA DOC) κάνει μείωση Μετοχικού Κεφαλαίου και παίρνει από τα ταμεία της εταιρείας το ποσό των τριών εκατομμυρίων.

Πάνω:Ο Πρετεντέρης επι σκάφους μετά υπουργού εν πλω…

Πριν μερικούς μήνες, ο Καλογρίτσας, εμφανίστηκε να καταθέτει στις Αρχές, πως έλαβε από τον Όμιλο Χούρι και την εταιρεία CCC, περί τα τρία εκατομμύρια ευρώ στις 29 Αυγούστου 2016, για να πάρει μέρος στην διεκδίκηση των τηλεοπτικών αδειών. Το ποσό αυτό το εμφανίζει ως διευκόλυνση στο ΣΥΡΙΖΑ, που φιλοδοξούσε να αποκτήσει δικό του κανάλι. Όπως λέει, εντελώς ψευδώς, αφού απέτυχε αυτό το εγχείρημα, τα τρία εκατομμύρια διοχετεύτηκαν για να εκδοθεί η εφημερίδα Documento, πράγμα, όμως, που αντικρούεται από τα παραπάνω αδιάψευστα στοιχεία. Μέχρι στιγμής ένα Ελβετικό δικαστήριο και ένα Ελληνικό, με αποφάσεις τους, θεωρούν πως τα τρία εκατομμύρια ευρώ αποτελούν ποσό που δόθηκε από τον Όμιλο Χούρι στο πλαίσιο συμφωνίας Καλογρίτσα-Χούρι για κατασκευαστικό έργο. Ακόμη όμως και να μην είναι έτσι, ουδέποτε ο Καλογρίτσας είπε ή υπονόησε πως τα τρία εκατομμύρια ευρώ διοχετεύτηκαν στο Documento, που τελεί υπό την έκδοσή μου, και πολύ περισσότερο σε εμένα, ο οποίος μάλιστα δήθεν «τα έφαγα».

Όπως αποκάλυψε επίσης το Πρώτο Θέμα, κατά την δημιουργία της η εταιρεία Ιωάννης Βλαδίμηρος Καλογρίτσας, είχε μετοχικό κεφάλαιο 11,3 εκατομμύρια ευρώ. Έως 30 Μαρτίου του 2017, είχε κάνει αλλεπάλληλες μειώσεις μετοχικού κεφαλαίου, καταλήγοντας σε κεφάλαιο 1.760.000. Τα υπόλοιπα, όπως υποστηρίζει η εφημερίδα και φαίνεται στο ΓΕΜΗ, μπήκαν στην «τσέπη» του μοναδικού εταίρου Ιωάννη Βλαδίμηρου Καλογρίτσα. Δεν υπάρχει δε καμία αμφιβολία πως τα φερόμενα 3 εκατομμύρια που μπήκαν από τον Όμιλο Χούρι, δεσμεύτηκαν από το ελληνικό Δημόσιο έως τον Ιανουάριο του 2017 (άρα δεν μπορούσαν να μπουν στο Documento) και όταν αποδεσμεύτηκαν δεν μπήκαν στην εταιρεία που εξέδιδε τότε την εφημερίδα, αλλά στην «τσέπη» του μοναδικού μετόχου ως μείωση κεφαλαίου. Όλα αυτά λοιπόν τα γνωρίζετε πολύ καλά, αλλά, παρόλα αυτά, επιλέξατε συνειδητά την πρακτική της συκοφάντησης και της εξύβρισής μου, ισχυριζόμενος ψευδώς και ονειδιστικά ότι δήθεν είμαι «μπατίρης» δημοσιογράφος, που δήθεν μου «έδωσαν τρία εκατομμύρια για να βγάλω την εφημερίδα Documento», και μάλιστα «από τον Καλογρίτσα μέσω του Παππά», τα οποία δήθεν «έφαγα», και τα οποία μου «τελείωσαν», παρουσιαζόμενος, έτσι, ως ένας ιδιοτελής, ανήθικος και διαπλεκόμενος δημοσιογράφος…”

 

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here