Αρχική Ελλαδα Χιόνια και σκάνδαλα:Ντροπή σας! Εφαρμόστε το νόμο ή παραιτηθείτε τώρα πολιτικοί και...

Χιόνια και σκάνδαλα:Ντροπή σας! Εφαρμόστε το νόμο ή παραιτηθείτε τώρα πολιτικοί και δικαστικοί αρμόδιοι!

1373
0

 

ΓΙΑΝΝΗ ΝΤΑΣΚΑ

Σήμερα,ημέρα ακραίων καιρικών φαινομένων,στην έβδομη δεκαετία της ζωής μας ορισμένοι,έπρεπε να παρουσιαστούμε στην Ευελπίδων για να καταθέσουμε στη δίκη εναντιόν του Ψυχάρη.

Του γυιού Ψυχάρη που δικαζόταν για ένα πλημεμμεληματάκι της (νομικής)πλάκας από πλευράς(νομικής) βαρύτητας.

Μας είχε προτείνει μάρτυρες στην εισαγγελική έρευνα ο πρώην υπουργός και μακροβιότερος βουλευτής και διώκτης της Διαπλοκής Νίκος Νικολόπουλος.

Χωρίς καμία προδικασία ,δηλαδή κατάθεση όλων των μαρτύρων σε προανακριτικό στάδιο,ώστε να διαπιστωθεί τι ξέρουν και απο που κατευθείαν.

Αρχικά η δίκη είχε ορισθεί και πάλι σε περίοδο ακραίου καιρικού φαινομένου.Στις 30 Ιουλίου 2020.Κοιτάξτε στηο αρχείο της ΕΜΥ.Θα δείτε ότι εκείνη την ημέρα στην Ευελπίδων είχε 42-44 βαθμούς.Δεν αντεξαν οι μάρτυρες που είναι οι…μοναδικοί,και το δικαστήριο επειδή δεν ήταν παρόντες μας έβαλε συνολικό πρόστιμο και έξοδα δίκης ένα τεράστιο για τα δικά μας μέτρα ποσό,της πλάκας για τα μέτρα των Ψυχάρηδων.

Με όσα έγιναν την ημέρα του ακραίου αυτού καιρικού φαινομένου στη δίκη η οποία αναβλήθηκε με άιτημα της πλευράς Ψυχάρη θα έπρεπε να ασχοληθείτε κύριοι της Δικαιοσύνης…

Και όχι μόνο με αυτή τη δίκη,αλλά εκατοντάδες άλλες…Βρήκαμε μέσα στο στρωμένο χιόνι μια 80χρονη που τα είχε χάσει ,είχε πέσει κάτω,δεν άντεχε την κακουχία.Κάπου ήταν μάρτυρας μας είπε,σε μια δίκη της πλάκας…

Περίμεναν όλοι τις ακραίες συνθήκες…Μετά το μεσημέρι είπαν ότι αύριο και μεθαύριο δεν θα γίνουν οι δίκες….Ντροπή σας κύριε Τσιάρα…εκατό φορές ντροπή σας για όσα συνέβησαν σήμερα όχι μόνο στα αθηναϊκά,αλλά και στα δικαστήρια άλλων πόλεων που επλήγησαν από τα καιρικά φαινόμενα.

Ο Ψυχάρης βρέθηκε κατηγορούμενος μετά την εμφάνισή του στη Βουλή.Δείτε στο βίντεο την άνεση με την οποία ομιλεί για εκατομμύρια ευρώ…Δείτε τι του λένε απο την πλευρά των πολιτικών.Και όμως…Ούτε ένας μάρτυρας εκτός αυτών που πρότεινε ο Νικ.Νικολόπουλος.Ούτε πολιτικός,όποιου κόμματος,ούτε τραπεζίτης,ούτε πραγματογνώμονας…

“Με τιμωρήσατε γιατί δεν ήρθα μέσα στον καύσωνα να σας πω ότι δεν ξέρω τίποτα χρήσιμο για σας και σήμερα με υποβάλετε σε νέα ταλαιπωρία.Και εμένα και όλους.Ντρέπομαι για όσα γίνονται εδώ σήμερα και για όσα έγιναν στην υπόθεση αυτή” φώναζε έξαλλος ο Γιώργος Νούλας,γνωστός δικηγόρος(στη φωτογραφια με τον Προκόπη Παυλόπουλο) και υποψήφιος βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας,εκ των “μαρτύρων αυτής της κατηγορίας”

Το τι είπε περί Θεών και δικαστών και φορολογουμένων ο Κυριάκος Τόμπρας ,ας το δουν οι αρμόδιοι στα μαγνητοφωνημένα πρακτικά της δίκης.Του πήραν λέει τα “στοιχεία”…

Πως ξεκίνησε αυτή η υπόθεση;

Με την αναφορά του Νίκου  Νικολόπουλου και τη “μούγκα” προς την Δικαιοσυνη όλων των άλλων.Ο Νίκος Νικολόπουλος έγραψε στον Εισαγγελέα να κάνει έρευνα δική του και να βρεί εκείνος τους απαραίτητους μάρτυρες τονίζοντας το εξής:

“…Με την παρούσα αναφέρω νόμιμα και αιτούμαι όπως ερευνήσετε και προβείτε σε
όλες τις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να δοθεί η πραγματική διάσταση και
να αποκαλυφθεί η ενδεχόμενη διάπραξη αδικημάτων και εγκλημάτων του
Ποινικού Κώδικα, με αφορμή τις δηλώσεις – απαντήσεις του κ. Παναγιώτη
Ψυχάρη ενώπιον της Εξεταστικής Επιτροπής της Βουλής, όπως έχει καταγραφεί
στα πρακτικά αυτής, με θέμα τα δάνεια των πολιτικών κομμάτων και των ΜΜΕ,
κατά την συνεδρίαση της 31.08.2016.
Κατά πρώτον επισημαίνω την δήλωση που αφορούσε την παραδοχή του
κ.Ψυχάρη, ο οποίος, ερωτηθείς ως μάρτυρας απάντησε επί λέξει : «Εγγυήθηκα
δανείου 15 εκατομμυρίων ευρώ με αέρα».
Και ειδικότερα, κατωτέρω παρατίθενται αποσπάσματα των όσων ειπώθηκαν και
κυρίως τι κατέθεσε μεθ’ όρκου ο κ. Ψυχάρης εξεταζόμενος από τα μέλη της
Εξεταστικής Επιτροπής της Βουλής, που ερευνούν τις «σκοτεινές» διαδρομές
εκδοτικού, τραπεζικού και πολιτικού χρήματος…”

Η “‘ερευνα”ήταν να ζητήσει μάρτυρες απο τον Νικ.Νικολόπουλο.Εκείνος πρότεινε ενδεικτικά και οι μάρτυρες κλήθηκαν κατευθείαν στο …ακροατήριο!

Δείτε και κρίνετε μόνοι σας ποιοί μιλούν για τεράστιο σκάνδαλο,για παρανομίες και τι απαντά ο σημερινός ψιλοκατηγορούμενος:

 

 

 

Το μεγαλύτερο σκάνδαλο στον τομεά των δημοσίων έργων ακούει στο όνομα “ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ’.Θησαυρός για τους ιδώτες που την έχουν ,δηλαδή την περίφημη Διαπλοκή.

Θα την έπαιρνε το Δημόσιο πριν πολλά-πολλά χρόνια γιατί είναι ένα χρηματιστήριο κέρδους.

Ποτέ δεν την πήρε.Και αυτό τον καιρό προωθούν διαγωνισμό για να θησαυρίζει και για τα επόμενα πολλά-πολλά χρόνια κάποιος ιδιώτης.

Διαβάστε τι έγραφε το…2005 για το σκάνδαλο της ΑΤΤΙΚΗΣ ΟΔΟΥ όχι κάποια “έξαλλη” εφημερίδα,αλλά η συντηρητική και σοβαρή ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.Αναφέρονται και δυο πολύ γνωστά ονόματα δικαστικών που διαπίστωσαν ζημιές του Δημοσίου:

“Στο αρχείο, παρά τους επαχθείς όρους για το Ελληνικό Δημόσιο που διαπιστώθηκαν από την εισαγγελική έρευνα που διενήργησε η εισαγγελέας Πρωτοδικών κ. Ελένη Τουλουπάκη, κατέληξε η προκαταρκτική έρευνα σχετικά με τη σύμβαση που αφορά την κατασκευή, τη λειτουργία αλλά και την εκμετάλλευση της Αττικής Οδού.

Κατά πληροφορίες, στο πόρισμα που παρέδωσε στον προϊστάμενο της Εισαγγελίας Πρωτοδικών κ. Δημήτρη Παπαγγελόπουλο, η εισαγγελέας κ. Τουλουπάκη αναφέρει χαρακτηριστικά ότι η σύμβαση είναι «λεόντειος», καθώς οι όροι της είναι εις βάρος του ελληνικού Δημοσίου. Ωστόσο, πέραν αυτής της διαπίστωσης, από εισαγγελικής πλευράς τουλάχιστον, δεν είναι δυνατές περαιτέρω ενέργειες και αυτό γιατί η σύμβαση αυτή που υπεγράφη το 1996 μεταξύ του Δημοσίου και της κοινοπραξίας «Αττική Οδός A.E.» έχει κυρωθεί από τη Βουλή με τον νόμο 2445/96 βάσει του οποίου ρυθμίζονται όλα τα στάδια που αφορούν την κατασκευή, λειτουργία και εκμετάλλευση του έργου. Θα πρέπει να σημειωθεί, ωστόσο, ότι «τα χέρια» της Εισαγγελίας «είναι δεμένα» και λόγω της σωρείας αλλαγών που επήλθαν στην εν λόγω σύμβαση μετά την κύρωσή της βάσει νόμου που ψηφίστηκε από τη Βουλή, αλλαγές οι οποίες τέθηκαν σε ισχύ μέσω υπουργικών αποφάσεων.

Κατά πληροφορίες, στο πόρισμα της εισαγγελέως Πρωτοδικών που υπεβλήθη στον προϊστάμενο της Εισαγγελίας κ. Παπαγγελόπουλο γίνεται λεπτομερής αναφορά των επαχθών σημείων της σύμβασης για το Δημόσιο, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι, όπως όλα δείχνουν, οι διαπιστώσεις και οι κρίσεις της εισαγγελικής λειτουργού συμπνέουν με πρόσφατη μελέτη του Κέντρου Προγραμματισμού Οικονομικών Ερευνών το οποίο επίσης χαρακτηρίζει τη συγκεκριμένη σύμβαση «λεόντειο». Σύμφωνα με τη μελέτη του ΚΕΠΕ, οι εργολάβοι της Αττικής Οδού υπολογίζεται ότι απεκόμισαν κέρδη σχεδόν τριπλάσια από τον αρχικό προϋπολογισμό του έργου, ο οποίος ήταν ύψους 1,1 δισ. ευρώ. Αυτό «επετεύχθη» μέσω σειράς παράλληλων και συμπληρωματικών συμβάσεων για έργα που τους ανατέθηκαν την περίοδο κατασκευής του οδικού άξονα της Αττικής Οδού, ενώ θα πρέπει να σημειωθεί ότι στις τροποποιήσεις που επετεύχθησαν στην κύρια σύμβαση μέσω υπουργικών αποφάσεων συγκαταλέγεται, παραδείγματος χάριν, bonus ύψους 58 δισ. δρχ. που έλαβε η «Αττική Οδός A.E.» προκειμένου να παραδώσει εγκαίρως το τμήμα «Σταυρός – αεροδρόμιο Σπάτων», δεδομένου ότι το «Ελ. Βενιζέλος» ήταν έτοιμο τη δεδομένη χρονική στιγμή και η Αττική Οδός ήταν απαραίτητη για τη λειτουργία του.

Οπως επισημαίνεται και διευκρινίζεται διεξοδικά στην έρευνα του ΚΕΠΕ, τέτοιου τύπου συμβάσεις δεν υπογράφονται πλέον στην Ευρώπη, καθώς θεωρούνται δεδομένα επαχθείς για το Δημόσιο. Και αυτό γιατί στην ουσία, τέτοιου είδους συμβάσεις επιτρέπουν στον ανάδοχο να παρατείνει την περίοδο εκμετάλλευσης του έργου μέχρι το ανώτατο όριο που προβλέπει η σύμβαση, το οποίο στην περίπτωση του έργου της Αττικής Οδού είναι τα 18 έτη. Συγκεκριμένα, η σύμβαση αναφέρει ότι το έργο μπορεί να περιέλθει στο Δημόσιο εάν η ανάδοχος εταιρεία έχει απόδοση ιδίων κεφαλαίων 11,3% ή διαφορετικά μετά 18 χρόνια εκμετάλλευσης. Σημειώνεται ότι η σχετική μελέτη εκτιμούσε ότι η Αττική Οδός θα χρησιμοποιείται καθημερινά από 180.000 οχήματα, 50.000 λιγότερα από αυτά που διέρχονται καθημερινά…

Βάσει της ίδιας σύμβασης, η οποία -όπως διαπίστωσε και η εισαγγελική λειτουργός- τηρείται, τα μόνα όργανα που μπορούν να παρακολουθήσουν τα έσοδα και τα έξοδα του έργου και να παρέμβουν, εφ’ όσον κριθεί απαραίτητο, είναι οι ελεγκτικοί μηχανισμοί του Δημοσίου…”Σύμφωνα  με τα στοιχεία της ίδιας της Αττικής Οδού, τα οποία αφορούν στο έτος 2017, υπήρχε αύξηση στις διελεύσεις αυτοκινήτων, η οποία κατά μέσο όρο έφτασε στις 216.914 καθημερινά. Ενδεικτικά, το 2014 οι διελεύσεις ήταν στο χαμηλότερο σημείο τους με 199.000 οχήματα ετησίως, ενώ το 2009 είχε σημειωθεί ρεκόρ με 307.000 οχήματα καθημερινά. Όσον αφορά στο 2018, όπως όλα δείχνουν οι διελεύσεις θα αυξηθούν και πάλι, με τις εκτιμήσεις να κάνουν λόγο για πάνω από 218.000 αυτοκίνητα καθημερινά.

Η αύξηση των διελεύσεων, όπως είναι φυσικό, έφερε και αύξηση στα καθαρά κέρδη της Αττικής Οδού. Αυτά για το 2017 ανήλθαν στα 68,8 εκατ. ευρώ έναντι 44,6 εκατ. ευρώ το 2016, ενώ τα έσοδα χρήσης από την εκμετάλλευση του αυτοκινητόδρομου έφθασαν τα 176,8 εκατ. ευρώ έναντι 171,2 εκατ. ευρώ”…

Περισσότερα σε επόμενα ρεπορτάζ γιατί τώρα προέχει το νέο σκάνδαλο της ΑΤΤΙΚΗΣ ΟΔΟΥ.

Με κάποιο μαγικό τρόπο έκλεισε με το λίγο σχετικά χιόνι που είχε πέσει ως την ώρα που έκλεισε…Και αυτές τις ώρες είναι η αιτία να παραμένουν άνθρωποι εγκλωβισμένοι στα αυτοκίνητά τους για 7-9 ώρες στους γύρω δρόμους,στη Μεσογείων κλπ

Επενέβη ,λέει, ο εισαγγελέας.Οπως στην υπόθεση Ψυχάρη με το πλημμεληματάκι της (νομικής)πλάκας;

Ντροπή σας Υπουργοί για το γεγονός ότι δεν έχει παραιτηθεί κανείς ως τώρα…Ντροπή και σε όποιον έπρεπε να κάνει συλλήψεις για την αυτόφωρη έκθεση ανθρώπων σε τεράστιο κίνδυνο της υγείας και της ζωής τους…

ΥΓ.Οπως μας είπε η ΕΡΤ ο Πρωθυπουργός διαρκώς ενημερώνεται…Οταν λιώσουν τα χιόνια θα μας πει ότι πάλι τα νίκησαν τα χιόνια;

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here